Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Wyprzedaż - Outlet
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


Zgłoszenia reklamacyjne dzielimy na: jakościowe, ilościowe, uszkodzenia w transporcie, odbioru przesyłki.

Reklamacja jakościowa / ilościowa - W przypadku wykrycia wady produktu, lub braku kompletu akcesoriów po rozpakowaniu oryginalnie zapakowanego produktu, lub gdy produkt jest niezgodny z opisem, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem celem zgłoszenia reklamacji. Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancje producenta jak i często serwis, gdzie po analizie zgłoszenia reklamacyjnego dokładamy wszelkich starań aby proces reklamacji został jak najszybciej zamknięty. W tym przypadku nie ma potrzeby odsyłania produktu celem weryfikacji reklamacji - często naprawę lub wymianę produktu przeprowadzi serwis na miejscu u klienta. W terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacyjnego poinformujemy klienta mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego. Do momentu zamknięcia reklamacji prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania towaru, oraz dokumentu zakupu co często jest warunkiem gwarancji.

Po otrzymaniu dostawy reklamacje dotyczące niezgodności ilościowej należy zgłosić w ciągu 24 godzin licząc od momentu odbioru towaru - po tym terminie reklamacja ilościowa nie będzie uwzględniana.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie - Każdy Klient ma prawo i zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru pod względem merytorycznym, ilościowym jak i jakościowym w obecności kuriera. Jeżeli dostarczona przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, otarcia, zgniecenia, rozerwaną folię zabezpieczającą - przed otwarciem przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki prosimy o spisanie w obecności kuriera wszelkich uwag dotyczących uszkodzeń. Należy też odebrać od kuriera jedną kopię protokołu uszkodzeń przesyłki, podpisanego przez kuriera z datą dostarczenia przesyłki z dopiskiem iż "protokół został sporządzony w obecności kuriera". Podpisany przez klienta, oraz kuriera protokół uszkodzeń prosimy o przesłanie do nas mailowo w terminie do 3 dni po otrzymaniu dostawy, wraz ze zdjęciami uszkodzeń przesyłki. Postarajcie się Państwo zrobić jak najwięcej zdjęć obrazujących uszkodzenia z widoczną nazwą produktów, oraz widoczną ilością uszkodzonych materiałów. W przypadkach kiedy dostawca / kurier odmówi wydania Państwu protokołu reklamacyjnego dostawy, prosimy o sfotografowanie samochodu dostarczającego towar wraz z numerami rejestracyjnymi i niezwłocznie poinformowanie nas o tym fakcie. Sprzedawca - jako zleceniodawca przesyłki w imieniu klienta przedkłada reklamację do firmy transportowej realizującej usługę spedycyjną. W przypadku odrzucenia reklamacji przez spedytora z uwagi na fakt źle spisanego protokołu reklamacyjnego dostawy ponosi klient biorąc pod uwagę iż każda ze stron ( klient / kurier) ma prawo na wprowadzenie poprawek w protokole z zachowaniem rzeczywistych zdarzeń.

Reklamacje odbioru przesyłki - W przypadku gdy wcześniej potwierdzona przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta lub Klient odmówi przyjęcia przesyłki co spowoduje iż towar wróci na magazyn - Klient będzie zobowiązany pokryć koszty ponownej wysyłki towaru wg. cennika zamieszczonego w regulaminie sklepu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij (formularz reklamacji) i wraz ze zdjęciami produktu prześlij go do nas na adres e-mail reklamacje@ceramikalinea.pl. Formularz reklamacji powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres, e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, data i numer dokumentu zakupu, opis produktu i przyczyna reklamacji / wystąpienia wady, roszczenia reklamacyjne.

2. Zamknięcie reklamacji
W terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacyjnego poinformujemy klienta mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dołożymy wszelkich starań aby serwis / naprawa / wymiana produktu na wolny od wad nastąpiła w jak najkrótszym czasie. W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie przekażemy szczegółowe uzasadnienie zamknięcia reklamacji.

3. Serwis - naprawa - wymiana
W uzasadnieniu postępowania reklamacyjnego będą szczegółowe informacje w jaki sposób zostanie zamknięty proces reklamacyjny.

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania powodu zwrotu ( wyłącznie sprzedaż detaliczna - konsumencka). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres e-mail: reklamacje@ceramikalinea.pl . Po zwrotnym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia zwrotu otrzymasz indywidualny numer zwrotu, gdzie prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do wysyłki zwracanego produktu/produktów.

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą na nasz adres lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@ceramikalinea.pl

adres do korespondencji:

AGA Zbigniew Sadowski Sp.J.
ul.Hetmańska 36
15-727 Białystok

W celu oświadczenia zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotów
Wypełnij formularz zwrotów (oświadczenie)
i prześlij go pocztą na nasz adres lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@ceramikalinea.pl. Po otrzymaniu od nas numeru zwrotu, dołącz go do przesyłki wraz z kopią dokumentu zakupu.


2.Odesłanie produktu
Odesłanie produktu w trybie zwrotu jest możliwe tylko i wyłączenie dla oryginalnie fabrycznie zapakowanych produktów, nie zużytych,  ze wszystkimi jego akcesoriami, w stanie niezmienionym. Zwrócony produkt przejdzie szczegółową kontrolę partii, odcienia, daty produkcji, numerów katalogowych celem weryfikacji produktu, który został uprzednio dostarczony - w przypadku jeżeli produkt zwracany nie pochodzi z naszej dystrybucji, zwrot takiego produktu będzie nie możliwy, a odbiór towaru będzie możliwy wyłącznie w trybie osobistym.  Wszelkie niezgodności towaru jak i wady produktów będą rozpatrywane wg. zgłoszeń reklamacyjnych, gdzie po weryfikacji tych zgłoszeń będziemy odnosić się do gwarancji producenta lub rękojmi wg. przepisów prawa handlowego. Zamówienia, które realizowane są pod indywidualne zamówienia klientów, potwierdzane są 50% zaliczką wartości zamówienia po ich kompletacji nie będzie możliwości zwrotu z uwagi na indywidualną realizację zamówienia - prosimy o odpowiedzialne i świadome zakupy.


3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J.
ul.Hetmańska 36
15-727 Białystok

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, oraz kopię paragonu lub faktury. Po otrzymaniu zwrotu na magazyn zostaną wystawione stosowne korekty do dokumentu zakupu i zwrot środków.

 


 

Obsługa płatności online Blue Media S.A.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl